نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3781
-
الف
+

نمایشگاه عکس افغانستان زمینه مناسبی برای همدلی تهران و کابل است

معین امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران گفت: نمایشگاه عکس هنرمندان افغانستان می تواند زمینه فوق العاده ای برای همدلی ها و اشتراکات باشد.

معین امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران در بازدید از نمایشگاه «افغانستان، فرهنگ، زندگی، رمضان» گفت: این نمایشگاه می‎تواند زمینه فوق‌العاده‎ای برای همدلی‎ها و اشتراکات باشد.

به گزارش آی فیلم2، «سیدمحمد مجتبی حسینی» معین امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران در بازدید از نمایشگاه عکس افغانستان گفت: نمایشگاه مربوط به فرهنگ و مردمان دوست و برادر ما افغانستان، یک‌ مجموعه کامل از آداب، سنت‎ها و حالات انسانی در یکی از مهمترین ماه های سال است که تمام مسلمانان با نگاه ویژه‌ای به آن توجه دارند.

 وی افزود: بی‎آلایشی، تنوع و در عین حال صحنه‎های متنوع از حالات مختلف زندگی در این نمایشگاه می‎تواند دل‎های ما را به هم نزدیک کند؛ زیرا مشترکات فراوانی در فرهنگ و آداب ما هست.

معین هنری وزیر ارشاد ایران گفت: هنر و هنرمندان مثل نسیم هستند و آثار‎شان به روانی نسیم از مرزی به مرز دیگر می‎رود و چشم‎ها و دل‎ها را مهمان می کند.

وی ادامه داد: ما در طول تاریخ به زبان هنر سخن گفته‎ایم، در آینده نیز از این منظر دلپذیر با جهان گپ و گفت خواهیم کرد و بزرگی‎های فرهنگ خودمان را به دنیا نشان خواهیم داد.

   وی به ایرنا گفت: البته جذابیت‎های اقصی نقاط دنیا و رشته‎های الفت میان ملت‎های مختلف از دریچه هنر قابل بررسی است و فکر می‌کنم این نمایشگاه‎ها، کانسرت‎ها و نمایش‎ها می‎توانند زمینه فوق‌العاده‎ای برای همدلی‎ها و اشتراکات باشند.

نمایشگاه «افغانستان، فرهنگ، زندگی، رمضان»، دربرگیرنده عکس‎های «محمدموسی اکبری» و «فاطمه اکبری»، از هنرمندان افغانستان، از ٢٠ تا ٣١ ثور در گالری نمبر ٢ فرهنگسرای نیاوران برپاست.

علاقمندان می‎توانند برای بازدید از این نمایشگاه همه روزه از ساعت ١٦ تا ٢٢:٣٠ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

ف ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر